Heeft een 3v voucher ook een cvc code en wat bedoelen ze op de site met 1 euro per maand aan administratiekosten?

Hallo allemaal!

Ik heb weer eens een vraag waar ik niet wijzer uit word. Op een internet site wil ik iets kopen wat met een creditcard moet. Die heb ik dus niet en las vanalles over de 3V voucher die je kunt bestellen of kopen in een Primera winkel. Nu is mijn vraag dus of die vouchers ook een cvc code hebben? Want die heb ik ook nodig. Daarnaast staat er een kopje op de site met aanvullende kosten, en dan in het laatste kolommetje het volgende :

Vanaf 60 dagen na de vervaldatum van de 3V voucher wordt er €1,00 per maand aan administratiekosten ingehouden.

Houdt dit in dat je er alsnog voor moet blijven betalen? Of heeft dit te maken met als je tegoed overhoudt want dat word bij mij waarschijnlijk wel het geval. Weet ook niet of ik hier de link van de site mag plaatsen.

Hopelijk weten jullie wat dit allemaal inhoudt!

Groetjes!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Ze bedoelen dat je het tegoed binnen die periode op moet maken. Als je dat niet doet, dan gaan ze 1 euro administratiekosten rekenen per maand dat er nog saldo beschikbaar is.

Of je maakt het saldo op tijd op, of je betaald elke maand €1 om je kaart actief te houden. Maar zodra het saldo op is, stoppen de administratiekosten ook.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oke, bedankt voor je antwoord, weet je toevallig ook of er een CVC code bij zit? Groetjes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, er zit een CVC code bij. Succes em veel plezier met je aankoop!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heel erg bedankt haha!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord, ik weet precies hoe of wat nu! :)