Ik wil een bedrag dat ik aan AVG heb betaald terugboeken. Hoe kan ik dat doen?

Ik heb betaald met Global Collect.

Ik heb het per mail aan de bank gevraagd maar daar krijg ik geen antwoord van.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
SimonV
10 jaar geleden
Ik lees bij Global Collect: If you are not satisfied with the product or service you ordered please contact the supplier directly to start a refund process. GlobalCollect processed your payment on behalf of the company that sold you the product or service but cannot assist you with queries or comment on the quality of the merchandise. AVG wil niets terugboeken? http://www.globalcollect.com/consumers-processing-payment-status/FAQ/

Antwoorden (1)

Een periodieke machtiging kan binnen de termijn worden teruggeboekt.
Bij een eenmalige machtiging of betaling kan terugboeking niet door u gedaan worden.

Het enige wat er dus opzit is dat u AVG zelf benadeert. Maar of u veel kans van slagen hebt. Door digitaal te versturen hebt u eigenlijk uw handtekening gezet.
fisbel