Waarom bezorgen bezorgers van de Gelderlander ook de Telegraaf?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Omdat ze (misschien niet alle) daarvoor een overeenkomst zijn aangegaan en een beloning ontvangen.

Antwoorden (1)

Het aantal krantenabonnementen is de afgelopen jaren zoveel gedaald dat je krantenbezorgers meer werk moet geven. Je kunt ze dan twee wijken geven maar dan moeten ze meer fietsen voor minder kranten maar als je in 1 wijk meerdere kranten laat bezorgen is dat gunstiger voor de bezorger. Minder onnodig fietswerk en toch een aardig loon want je krijgt nu eenmaal per krant betaalt en niet per uur.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Meer dan 15 jaar geleden bezorgde ik een blauwe maandag kranten in een vakantie, had een stuk of vier/vijf soorten (geloof AD, Trouw, ND, Telegraaf en nog wat)