auto opkopen voor de handel wat brengt dit op?

Beste mensen.

Ik wilde hier in de buurt een garagebox kopen omdat ik dit een goede investering vindt.
Ik wilde hem verhuren en als dat niet lukt vindt ik het nog steeds een beter idee om mijn geld in vastgoed te investeren ,inplaats dat het weg staat te rotten op de bank.

Nu dacht ik: als ik nou eens een Auto voor €500 koop en ik demonteer deze in mijn garage.

Hoeveel zou dan ongeveer het ijzer en aluminium opbrengen?
En de rest van de onderdelen kan ik natuurlijk ook verkopen.

Zijn er mensen die hier ervaringen mee hebben?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik denk niet dat het de moeite loont bij kleine volumes

De kosten voor vergunningen en aanpassingen mileu-eisen zijn daarvoor simpelweg te hoog. Bovendien krijg je geen toestemming om een sloopbedrijf te starten in een garagebox (en voor de goede orde: particuliere sloop is verboden)

Zie verder de informatie van de Stiba (bron 1) voor de opstart van een autosloopbedrijf en het besluit Besluit Beheer Autowrakken (BBA)