Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe koop ik het goedkoopst dollars?

er staat dat de euro nu $1,421 waard is. maar als ik euro's wil wisselen is dat veel minder :S

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
954

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kunt een creditcard aanvragen met een lage wisselkoersopslag, de ING rekent 1%. Daarmee kun je dan dollars kopen (op een paypal rekening zetten, of bijvoorbeeld een microkrediet aan Kiva verstrekken!)

Als je dat gelijk van je rekening laat afschrijven, betaal je geen rente en blijft het bij die 1% koersopslag. Misschien zijn er nog lagere tarieven bij andere kaarten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Bij de wisselkantoren waar jij kijkt zijn waarschijnlijk de prijzen veel lager, omdat de wisselkantoren ook enigsinds winst willen maken...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op internet kun je zoeken naar wisselkantoren ik zou vooral bij een bank doen die geven meestal het meest of bij western union.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je moet gewoon wachten totdat de dollarkoers stijgt, oftewel totdat de euro koers zakt. $1 = €0.7037. Het zou slim zijn om nu dollars in te wisselen voor euro's en als de dollars koer heel hoog is, bijvoorbeeld €1 = $1,30, dan is het slimmer om dollars te kopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op Schiphol kan je direct dollars pinnen dat is her goedkoopste
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding