wat is handiger shovel mashinist of heftruck?

Hallo,

Ik ben zelf 16 jaar ik wil heel graag shovel machinist worden maar wat is handiger:

een opleiding tot shovel machinist?

of een opleiding tot heftruck machinist?

waar krijg ik snel werk mee?

en ik vind op een shovel het leukst!

help me wil snel werk hebben?

wat is het beste?

Ik hoor het nog wel?

Met vriendelijk Groet,

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je kunt beide doen.
Voor heftruck machinist heb je volgens mij maar een cursus van een aantal dagen nodig om gecertificeerd te worden.
Ik denk voor shovelmachinist wel wat langer.
Maar opleiding is één, ervaring opdoen duurt natuurlijk langer.
Snel werk hebben staat weer los van je opleiding. Dan moet iemand je willen hebben en vertrouwen in je hebben.
Ik wens je in elk geval veel plezier in je werk, en veel succes met je plannen.