moet je zolang wachten op ziekteuitkering via uwv?alles wel 2x gekopieerd en verstuurd

nu al bijna 3en halve week bezig met regelmaat gebeld post is 4 dagen onderweg dan weer brieven langs elkaar heen met weer 2 weken beslissingstermijn er bij mag dat

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Als ik het goed heb mogen zij er max 6 weken over doen, hebben ze meer tijd nodig, dan moeten ze dat motiveren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

de aanvraag duurt ongeveer 3 a 4 weken. Daarna gaan ze pas betalen op de eerst volgende 25ste van de maand. maw als je positief beoordeeld wordt en ze doen dat op de 26ste van jan dan krijg je voor d eerste keer betaald op de 25ste van feb.