Weet iemand een goed bijbantje dat goed verdiend?

Voor een 14 jarige, in Almere?
zelf kan ik niets vinden.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Krantenwijk(almere vandaag), oppassen, folders, of klusjes bij mensen thuis.
Als je 14 bent mag je nog niet veel werk doen, oa niet s'avonds, niet achter een kassa, geen zwaar werk ed.
Daarnaast is Almere niet de beste plek voor werk, heb er ervaring mee.

Zelf ben ik gaan oppassen: Buren, en flyers verspeiden in je woonwijk. Is ook makkelijk omdat het redelijk goed verdient(voor op de bank zitten en tv kijken of huiswerk maken) en bij je in de buurt is. Daarnaast is het vaak ook niet zo dat je elke dag/week moet werken.

Toegevoegd na 21 minuten:
Misschien als iets voor als je 1/2 jaar ouder bent: vanuit de Eemhof rijden busjes om werknemers op te halen in Almere, en ik dacht dat Walibi dat ook had. Zeker leuk voor vakantiewerk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als 14 jarige mag je nog niet veel doen. Daar zijn strenge regels aan verbonden. Je zou bijvoorbeeld als afwasser in een restaurant kunnen werken, maar dat mag alleen als vakantiewerk en ook beperkt.

Wat je wel kunt doen is oppassen, auto's wassen, tuinieren enz.

Kijk hier maar even: http://www.arbobondgenoten.nl/arbothem/jeugdigen/watmag.htm
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rondbrengen van folders en krantjes. Als je met kinderen kunt omgaan: oppassen.
Jezelf aanbieden voor kleine huiselijke karweitjes zoals afwassen, ramen zemen tegen een laag tarief.
Auto s wassen voor mensen die b.v. in een serviceflat wonen. Je kan daar dan een kaartje ophangen.

Tuintjes aanharken en stoepen vegen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Flyeren voor de PVV.