Dat kun je doen met "Voorwaardelijke opmaak". Dan kun je bijvoorbeeld instellen dat getallen kleiner dan 6 rood worden, en hoger dan 8 groen. Het hangt er een beetje van af wat je precies wilt doen, maar met deze optie kun je een hoop leuke dingen doen.
Plaatje bij antwoord
bamibal
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Selecteer die cijfer die een kleur moet krijgen. en dan staat boven in de menu een A met een kleurtje eronder. klik dan op dit symbool om de cijfer een kleur te geven.