heb ik als alleenstaande een nabestaandenzorg nodig?

Ik heb bij een verzekeraar een nabestaandenzorg lopen nu vraag ik me af heb ik die als alleenstaande echt nodig of is het overbodig ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Of je zo'n verzekering nodig hebt of niet, ligt voornamelijk aan jouw nabestaanden. Wie blijven er achter als jij overlijdt? Denken zij begeleiding nodig te hebben bij bijvoorbeeld financiele, maar ook emotionele kwesties als jij overlijdt?

Overleg het eens met je nabestaanden. Als je helemaal geen nabestaanden hebt, dan is de verzekering overbodig.