in welke branche verdien ik als 16 jarige meer dan redelijk?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Met bedienen horica verdien je vaak meer

Antwoorden (2)

1)Dagjeswerk
Salaris: Van 8 tot 16 euro ongeacht de leeftijd
Van het rondlopen in een ooievaarspak in Den Haag om het stadslogo te promoten tot het tellen van het verkeer op de weg. Eén ding is zeker: dagjeswerk is niet alleen alleen makkelijk, maar ook zeer lucratief. Tip: Wees er snel bij, want deze baantjes zijn gewild.
2) Bellen, bellen, bellen
Salaris: 8 euro ongeacht de leeftijd
Bonus: Bij het behalen van de target wordt een geldbedrag of een cadeau als een mobiele telefoon of usb-stick weggegeven.
Veel telecomaanbieders zijn op zoek naar personeel om abonnementen te verkopen voor een salaris dat boven het gemiddelde ligt.
3) Eigen baas
Salaris: wat de klant ervoor geeft.
Wees assertief en bied jezelf aan als computerprogrammeur, huiswerkbegeleider, autowasser, hondenuitlater of oppas. Houd wel de minimumsalarissen voor je leeftijd in de gaten en maak een afweging van de hoeveelheid te besteden werk. Opdrachtgevers zijn te vinden in de kennissenkring en via een advertentie op het prikbord in de supermarkt of krant.

Dit is informatie uit 2006, maar ik verwacht dat dit nog steeds geldt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als 16 jarige mag je geen eigen bedrijf starten dus eigen baas gaat niet
Castle
10 jaar geleden
Zoals ik het lees is "eigen baas" overdrachtelijk bedoeld. Auto's wassen, honden uitlaten en oppassen zijn ook klusjes waar kinderen een extra centje mee kunnen verdienen.
Antoni
10 jaar geleden
Deaal, als een minderjarige een bedrijf zou willen starten, zijn er altijd wel oplossingen te vinden. Zijn of haar ouders kunnen dan de verantwoordelijken voor de oprichting van het bedrijf zijn, terwijl de minderjarige het werk uitvoert. Zo is iemand als Ben Woldring van www.bellen.com ook begonnen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jammer dat je de bron http://www.ad.nl/ad/nl/5597/Economie/article/detail/2317339/2006/06/21/Top-10-best-betaalde-bijbaantjes.dhtml niet hebt vermeld
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klopt TegenXinnig, juist toen ik dat wilde doen, werd er aangebeld en vroeg mijn vader of ik met hem mee ging, daarna, toen ik 's avonds laat thuiskwam, er niet meer aan gedacht, bedankt voor het opzoeken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan toch ook eerst je bron (die toch al geselecteerd was) in je antwoord zetten en vervolgens het antwoord er omheen 'plakken'?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, die had ik nog niet geselecteerd, ik had eerst de tekst gekopieerd en wou net de link opzoeken, toen er aangebeld werd. Ik kan maar 1 ding tegelijk helaas.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je had het in ieder geval wel bewerkt en de dingen die eigenlijk niet door de beugel kunnen (zwartwerken) er uit geselecteerd.
Daarnaast is ook interessant: promotiewerk, salaris rond de 7-10 euro ongeacht de leeftijd. Werken in de zorg, salaris: 17 jaar: 5-7 euro 22 jaar: 9-15 euro. Of je start je eigen website en gaat met affiliate netwerken werken, kan ook een goed bijverdienmodel zijn!