Ik ga dit jaar naar het MBO en mijn vraag is mijn vader krijgt van de wwb is het zo dat de belastingdienst de reiskosten terug betaald?

Toegevoegd na 22 seconden:
ik ben 17 jaar oud

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

De WWB geeft uitzonderingen in de vorm van bijzondere bijstand. De mogelijkheid hebben ze om te ondersteunen en reiskosten te vergoeden. Elke gemeente geeft hier op punten anders invulling aan. Je ouder kan hiervoor het beste contact openemen met zijn contact persoon Van sociale zaken om de plaatselijke regels na te gaan. Als bijlage een voorbeeld van een gemeente. Zij komen onder bepaalde voorwaarden tegemoed.