Heeft een loge invloed op mijn bijstandsuitkering?

Ik heb een aanvullende wwb uitkering en ik ontvang huursubsidie.
Een vriendin van mij komt een poosje logeren. Mag dit? En wat zijn de eventuele gevolgen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (1)

Nee dit heeft geen invloed op de WWB. Als het echt een logee is dan, mocht ze er een vergoeding voor geven of bij je ingeschreven worden of als je er op enige manier financieel op vooruit gaat, dan dien je dit op te geven bij de gemeente en dan zal dit bedrag ook worden gekort op je uitkering.