Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik meer inzicht in mijn contante uitgaven?

Ik heb nu via Yunoo meer inzicht in mijn inkomsten en uitgaven. Er blijft echter een groot bedrag per maand aan geldopnames staan: contant geld waarvan ik geen idee heb waar het naartoe gaat. Hoe krijg ik goed/overzichtelijk/makkelijk inzicht in mijn contante uitgaven?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
910

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (9)

door een schriftje te pakken en daar al je uitgaven in te noteren.

Toegevoegd na 1 minuut:
dus alles opschrijven van wat je koopt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet proberen zo min mogelijk geld te pinnen en alles contant te betalen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
- precies het omgekeerde
Vraag bij elke aankoop een bonnetje en schrijf dat op wat je gekocht hebt en wanneer zo krijg je een duidelijk beeld
(Lees meer...)
ronron1212
13 jaar geleden
Boven staan al goede ideeën.
Ik zou er aan willen toevoegen dat je het startkapitaal er ook bijzet. Zie je ook direct wat je nog in de komende dagen (weken) te besteden hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het alleen gaat om een inzicht te krijgen in een contante uitgaven, dan zou ik voor een maandje alles gaan pinnen. In die contante uitgaven die je dan alsnog doet, zou je dan moeten opschrijven in een boekje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar kun je lezen waar je je geld aan uitgeeft
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou ook de bedragen die je gepind hebt kunnen splitsen en daarin aangeven waaraan je het hebt uitgegeven. Ben nog maar net gebruiker van deze site, dus wanneer ik het mis heb, lees ik dat graag!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beste gast32579,

Het antwoord van gast32634 is in onze ogen het beste. Je kunt in Yunoo heel makkelijk je geldopnames splitsen. Bekijk hiervoor onderstaande helppagina
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben je in het bezit van een IPod of Iphone dan kun je ook heel handige Apps downloaden waar je je uitgaven in bij kunt houden, hier staat er een aantal genoemd, ook gratis http://www.infocash.nl/financieel/1014-jongeren-verleiden-tot-bijhouden-uitgaven.html

Dit artikel is gericht op jongeren, iedereen kan natuurlijk de apps gebruiken.

Succes en het is een feit dat als je alles bij gaat houden, je dan vanzelf minder gaat uitgeven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding