tot hoe laat komen incassomedewerkers aan de deur?

iemand een idee tot hoe laat incasso medewerkers van eneco aan de deur komen?
Ik heb mijn rekeningen betaald staat zwart op wit. echter is eneco achter met zijn verwerking en nu heb ik een brief ontvangen dat als betaling uit blijft een incassomedewerker langs komt met een slotsommatie.
Ik zou graag die persoon wel eens willen spreken en ben benieuwd of ze tussen 8 en 17 langs komen of ook in de avond uren.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ronron1212
10 jaar geleden
Waarom zou je die persoon wel eens willen spreken die doet ook alleen maar zijn werk en kan er verder ook niets aandoen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Neem contact op met het incassobureau en geef aan dat je bewijs hebt dat je bij bent met je betalingen. Ze zullen een kopie vragen en dan ben je klaar (min of meer).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je de personen achter het incassobureau wil spreken is er een heel handige truc voor, er is een speciaal apparaat op de markt daar kun je mee communiceren op afstand ,incassobureau's maken er veelvuldig gebruik van. Het heet overigeens telefoon en om verbinding te maken met de betreffende medewerker kun je het nummer belllen wat op de brief staat van het incassobureau onder het kopje telefoonnummer. Dit telefoonnummer is tijdens de uren dat het incassobureau werkt bereikbaar en dan kun je ook vragen tot hoe laat en op welke dag de medewerker voorbijkomt, je kunt zelfs een tijd en datum afspreken, dat doen ze graag omdat ze dan weten dat je thuis bent en er niet iemand voor niets aan de deur komt.

Antwoorden (2)

Deurwaarders werken 24 uur per dag, 7 dagen per week. Na een paar keer niet thuis te zijn geweest wordt de deur opengebroken door de politie en zijn al je eigendommen in het bezit van Eneco, die vervolgens zullen worden verkocht.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ronron1212
10 jaar geleden
Het gaat om incasso niet om deurwaarders. De deurwaarder breekt geen deuren op zonder politie.
Bel even naar het incassobureau en maak een afspraak. Dat willen zij ook graag en wie weet kun je het gewoon telefonisch oplossen en is de afspraak niet eens nodig.