Hoe herken je een echte omega?

Ik wil dolgraag een omega horloge maar hoe onderscheid ik een echte van een neppe?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als jijzelf ze niet kunt onderscheiden heb ik hier wel een mooie echte voor je te koop. ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Neem een blik je coca cola mee , zegt de verkoper dit is een echte bla bla doe de test ! Vraag is het horloge water dicht ? Verkoper zegt absolute dan het horloge in het blikje cola ! Als verkoper zegt nee !! Dan is het nep , als verkoper zegt prima ! Dan heb je in ieder geval een waterdichte . :)

Het beste antwoord

1 Abnormale prijsverschillen zijn dus te mooi om waar te zijn!
2. Let op de details
- Louis Vuitton: de letters staan nooit onder het stiksel. Het leder moet een lichte kleur hebben (bij gebruik moet deze donkerder worden van kleur) het einde moet een rode kleur hebben en het stiksel geel.
- Rolex: de secondewijzer glijdt van seconde naar seconde Bij namaakhorloges tikt hij eenvoudigweg verder.
- Lacoste Polo’s: de knopen zijn altijd echte parels, nooit plastic.
- Dolce&Gabbana: de naden reageren op ultraviolet licht.
3. Let op spelfouten
Een van de makkelijkste manieren om namaak te herkennen, is om op zoek te gaan naar spelfouten. Een klassieke fout is Dolce & Gabbana, terwijl het eigenlijk Dolce&Gabbana (zonder spaties) moet zijn.
Let vooral ook op spelfouten in handleidingen of bijsluiters. Ook namaaksigaretten kan je er op die manier vaak uithalen: er staan fouten in de waarschuwingstekst of die ontbreekt zelfs.
4. Bestudeer de verpakking
Luxemerken besteden ook veel aandacht aan de verpakking.
5. Vertrouw op je zintuigen
Check ook altijd de officiële websites van de merken. Je vind er vaak gedetailleerde beschrijvingen met foto’s. Zo weet je waar je op moet letten!
6. Speur naar fouten in het logo
Namaakproducten herken je vaak al van ver omdat de logo’s niet goed werden gekopieerd of verkeerd worden gebruikt. De krokodil op een echte t-shirt van Lacoste is heel gedetailleerd: schubben, klauwen en tanden zijn heel goed zichtbaar. De LV-logo’s van Louis Vuitton moeten dan weer perfect symmetrisch staan. En nog: schoenen van Puma hebben het logo in het midden van de zool én op de hiel.
Logo’s worden vaak niet goed gekopieerd of verkeerd gebruikt