Het bed wat ik een anderhalf jaar geleden heb gekocht is nu honderd euro goedkoper, sta ik in mijn recht om dit bedrag terug te krijgen?

Ik denk dat de vraag voor zich spreekt, het tweepersoons bed CISANO bij BeterBed is na anderhalf jaar €100,- euro goedkoper en ik vroeg mij af of ik als klant in het recht sta het verschil tegemoet te zien of een andere vorm van vergoeding?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nou nee, dat lijkt me niet nee. Zou een beetje raar zijn he als dat met alle producten zo zou gaan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De auto die ik voor 10.000 euro kocht vorig jaar is nu bij dezelfde garage te koop voor 8000 euro...Krijg ik mijn geld terug? 10 jaar geleden kocht ik een matras voor 1000 euro. Die is nu niet meer te koop omdat het een verouderd model is.. Krijg ik mijn geld terug?
ItisILeClerc
9 jaar geleden
anderhalf jaar op je bed liggen ronken en dan klagen over €100

Het beste antwoord

Nee, daar is geen enkele reden voor.
Je hoeft ook niet bij te betalen als het bed duurder is geworden.
SimonV
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

anderhalf jaar is al vrij lang,daar ga je nu geen korting meer op krijgen...
fremar
9 jaar geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
9 jaar geleden
En na een maand dan ?
Of een week ?
Of een dag ?
Of zelfs maar een seconde ? De tijd is geen factor. Een gesloten deal is een gesloten deal. Dat een gelijk product later goedkoper verkocht wordt verplicht tot niets. Het is hoogstens een service die geleverd kan worden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als een product binnen een week na aanschaf in de aanbieding komt heb je recht op geld terug
Computoon
9 jaar geleden
Op basis van welke wet?