Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan je goedkoop pennen laten drukken (per 1 stuk)?

ik wil een pen laten bedrukken voor mijn moeder, maar ik zie alleen site waar je ze voor over de 20 stuks kan bestellen. maar dat vind ik te duur dus ik zoek een site waar je goedkoop pennen kan laten bedrukken per 1 stuk

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (5)

Een goede drukkerij/reclamewinkel heeft ook mooie pennen die je kunt laten bedrukken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk dat het laten graveren van een pen een stuk goedkoper is dan laten drukken. En het is een stuk sjieker.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vrees dat 20 stuks goedkoper zijn dan 1 stuk.. :) Geef je moeder gewoon pennen voor haar hele leven!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hier heb ik mijn pennen laten bedrukken. Ik weet niet of je er ook 1 kan maar ze zijn niet duur.

http://www.penseurope.com/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hey Youri.

Ga eens naar een goede tabakswinkel,deze verkopen ook pennensets en kun je laten graveren....is er misschien een winkel van Primera bij jou in de buurt?
Vraag er daar eens naar..en anders bij een boekenwinkel...succes...en..lief dat je je moeder dat kado wilt geven....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing