Ik heb een ww uitkering, wat zijn de consequenties als ik ergens een kamer huur voor mij en voor degene die de kamer verhuurt?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Voor jou zitten er weinig consequenties aan als je een kamer gaat huren
Voor de gene die hem verhuurt weer wel
Maar welke dat ligt er weer aan of het een koop of huur woning is .
Of hij een vast inkomen heeft of uitkering en of hij bepaalde toeslagen krijgt
Dat is iets wat de verhuurder zelf even goed na moet kijken
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Niets , maar je moet je wel realiseren dat je na de WW een bijstandsuitkering krijgt,
Dus je moet je afvragen of je het dan nog kan betalen.