Weet iemand waar ik een kasboek tbv. een stichting kan downloaden?

Ten behoeve van een op te richten Stichting hebben wij een kasboek nodig. Weet iemand waar ik een kasboek kan downloaden / kopen?

mvgr / bvd.

harryH

Toegevoegd na 3 minuten:
De te downloaden kasboek moet geschikt zijn voor een Apple / Mac

Toegevoegd na 3 minuten:
De te downloaden kasboek moet geschikt zijn voor een Apple / Mac

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Poet
10 jaar geleden
Allerlei functies erop of keep it simple?
Poet
10 jaar geleden
En: verwacht je massa's betalingen per jaar met vele posten of slechts weinig?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik verwacht weinig betalingen, geen btw, wel opgave aan de belasting
geen winstoogmerk.

Het beste antwoord

Speedbalance maar dan heb je wel een emulator nodig: Onderstaand is een kopie gevonden via google zoeken.

Speedbalance | PCM

www.pcmweb.nl › Reviews › Software › Financieel‎

SpeedBalance kan niet gebruikt worden op een Mac, tenzij je een emulator voor Windows-software draait, zoals Codeweavers CrossOver. Ook zijn er geen ...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nogal laat maar toch bedankt.