Hoeveel alementatie krijg ik als mijn ex een uitkering heeft van 800€?

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik denk dat ik er even bij moet melden dat mijn ex weer bij zijn moeder inwoont

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

je bedoeld alimentatie voor je zelf of voor je kinderen. Voor je zelf krijg je niets en voor je kinderen ook niet zijn inkomen is te laag op dit moment.

Toegevoegd na 25 minuten:
Je toevoeging maakt verder niets uit je krijgt niets.
ronron1212
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Just curious...
Als zij net zo veel inkomen heeft, heeft hij dan geen onderhoudsplicht? Of wordt er van uit gegaan dat de kinderbijslag dekkend is?
ronron1212
11 jaar geleden
Hij zit onder het bestaansminimum.
Waarschijnlijk helemaal niets, je ex heeft zijn geld hard zat nodig om zichzelf te onderhouden. Dus als je ex een volwassen persoon is zal dit op nihilstelling uitdraaien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
0,0 euro waarschijnlijk. Hangt ook af van jouw inkomsten (subsidies en belastingkortingen) als jij ook inkomsten hebt zou het nog wel eens zo kunnen zijn dat jij je ex moet betalen.