Is het mogenlijk on persoonlijke hulp te krijgen bij het regelen van de financiën?

Ik vind het moeilijk om de inkomsten en uitgaven te regelen. Niet dat het me niet lukt, want we komen elke maand wel rond, maar ik zou graag wat hulp hiermee krijgen om wat zekerheid te creëren.

En wat zou dat kosten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

jazeker, je kunt daarvoor een zogenaamde budgetcoach in de arm nemen. Hoeveel dat uitendelijk gaat kosten hangt af van hoe lang en hoeveel hij.zij voor jewerkt, maar de richtprijs is 60 euro per uur, plus een kilometervergoeding.

Toegevoegd na 4 minuten:
In een paar uur kun je al een HELE hoop leren trouwens, hoor. En er zijn online allerlei huishoudboekjes en tips te vinden die je kunt gebruiken en toepassen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bij het Nibud kan je gewoon een huishoudboekje downloaden.
Op hun site kan je ook tips vinden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Stichting Humanitas kan ook (vaak) helpen.
Die hebben vrijwilligers die mensen helpen bij het op orde brengen van de financiën (hier wel tenminste, dus informeer in je woonplaats)
anneliez