Hallo daar, Ik wil graag weten of ik recht heb op wwb uitkering als ik een deeltijd opleiding ga volgen op hbo niveau ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ronron1212
11 jaar geleden
waarom moet je een uitkering. bij uitkeringen heb je een sollicitatie plicht.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
omdat ik op dit moment niet mijn eigen geld kan verdienen,door omstandigheiden. als ik deeltijd opleiding doen dan heb toch wel tijd om te solliciteren , want je gaat allen een dag naar school, en misschien 2 of 3 dagen stage de rest ben je vrij!

Antwoorden (1)

Bij een bijstandsuitkering heb je toestemming van de uitkeringsinstantie om een opleiding te mogen volgen je moet namelijk 100% beschikbaar zijn voor het solliciteren naar een baan.
ronron1212
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat weet ik heb je wel iets nieuws dan dit ?
ronron1212
11 jaar geleden
Als je het weet waarom vraag je het dan. Andere mogelijkheden zijn er niet.