Krijg ik de 24e nog studiefinanciering als ik per februari ben uitgeschreven?

Ik stop per februari met mijn studie. Krijg ik dan deze maand nog studiefinaciering? Ik moet nog wel schoolgeld overmaken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja je krijgt morgen dan je laatste uitbetaling van studiefinanciering. Vergeet ook niet gelijk je studenten ov kaart stop te zetten. Anders sturen ze je over een paar maanden een (niet zo mooie) rekening! :p.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik dacht juist van niet. Omdat je aan het einde van de maand de studiefinanciering voor de aankomende maand krijgt. Dus 24 januari voor de maand februari. Maar de vraagsteller krijgt dus geen studiefinanciering meer op 24 januari, omdat 'ie per februari is uitgeschreven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou nee hij heeft nog recht op studiefinanciering. Stopzetten van studiefinanciering gaat in op 1 februari en vanaf 1 februari ga je ook niets meer krijgen. Als je studiefinanciering ontvangt per 1 maart ga je toch geen studiefinanciering ontvangen in februari. Maar sowieso is de uitbetaling morgen en dan zullen we zeker weten of er uitbetaald wordt of niet.