Kan ik mijn contract van 2 jaar met een energieleverancier ontbinden omdat ik ga verhuizen?

Afgelopen januari ben ik een contract aangegaan voor 2 jaar. Nu ga ik samenwonen met mijn partner en deze heeft al een aansluiting op haar adres van een ander energieleverancier, kan ik het contract opzeggen of moet ik het afkopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
capthavoc
11 jaar geleden
Denk dat je op de website van je energie provider
daar wel info over vindt.
het lijkt me sterk dat ze daar moeilijk over doen
omdat je gaat uithuizen zo noemen ze dat.
daar kunnen ze echt niet van je eisen dat je nog door betaald. op de opzeg termijn na

Antwoorden (1)

U heeft 2 mogelijkheden.
Het bestaande contract van uw partner laten verder lopen en het uwe opzeggen.
Het contract van uw partner opzeggen en uw contract gewoon overzetten op uw nieuw adres, dan wel op uw naam.
U hoeft in principe zelfs geen reden opgeven maar het lijkt mij een normale situatie waar men alle begrip voor heeft en zeker niet de eerste keer dat dit voorkomt.