Ja die geven gewoon geld er is een crisis maar dat wil nog niet zeggen dat de banken failliet zijn. dus ja je kunt gewoon pinnen in Cyprus.
ronron1212
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Om dat zeker te weten zou ik even contact opnemen met je bank ( die kunnen dan adviseren per land en hebben ook hun buitenlandse contacten natuurlijk) en/ of bij het consulaat of ambassade. Alleen zo weet je dat zeker...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ronron1212
11 jaar geleden
Hoe kom je daarbij er kan gewoon gepind worden en er komt gewoon geld uit de muur.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hoe weet jij dat zeker? Ik zeg niet dat het niet zo is. leer lezen! Ik zeg dat het handig is als je twijfelt om het zeker te weten door daar navraag over te doen!
ronron1212
11 jaar geleden
Leer lezen je haalt er van alles bij wat nergens opslaat. De banken hebben gewoon geld en er komt gewoon net als in griekenland en spanje geld uit de geldautomaat als je pint.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke bedankt. Mijn moeder wilde het graag even weten dus ik zal zeggen dat er waarschijnlijk wel geld uitkomt maar dat ze naar de bank kan bellen :)
ronron1212
11 jaar geleden
Er komt zeker geld uit de automaat de mensen daar hebben ook geld nodig.