wat zal het beste verkopen op een rommelmarkt?

Ik sta zondag op een rommelmarkt en soms denk ik zelf dat ik leuke spullen heb, maar die verkoop je vervolgens niet

Weet jij het antwoord?

/2500

Vroeger stond ik graag op rommelmarkten, en mijn ouders en ik legden eigenlijk alles neer wat maar los en vast zat. Je kan het zo gek niet bedenken of er is wel iemand die het wilt hebben. Als je er dan toch staat; waarom zou je de producten niet neerleggen waarvan je niet denkt dat ze verkopen? In mijn ervaring werden vaak de dingen verkocht waarvan totaal niet verwacht werd dat iemand het wilde hebben. Zet het op een leuke, aantrekkelijke manier neer, vertel er desnoods wat over als iemand het oppakt of er naar kijkt, zorg dat je er zelf leuk en open uit ziet, en voila. :)

Ha, die Jasonmax; Mijn kinderen hebben jaren op de vrijmarkt gestaan op 30 april en waren goede en nette kinderkleding altijd vrij snel kwijt. Sportkleding is ook populair. En DVD's, computerspelletjes en electronisce apparaten waren ook erg gewild.

Natuurlijk moeten de spullen heel en schoon zijn vaak vind ik het zelf fijn als er een prijsje op staat een beetje gesorteerd, glas bij glas boeken bij boeken kleding op een rek, goed zichtbaar geen oude schoenen, gescheurd aardewerk op een donkere doek doet doorzichtig glaswerk het goed Hoe je de spullen neerzet, scheelt toch echt decoratieve eye catchers in het midden klein kinderspeelgoed vooraan voor de kinderen bekende disney figuurtjes doen het vaak goed Probeer er zelf verzorgd uit te zien. Ik wens je een fijne gezellige dag met een goede opbrengst!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100