wat zal het beste verkopen op een rommelmarkt?

Ik sta zondag op een rommelmarkt en soms denk ik zelf dat ik leuke spullen heb, maar die verkoop je vervolgens niet

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
13.2K

Antwoorden (11)

Ik sta er al jaren en boeken, kleding, LP's, cd's, dvd's, kleine electronica, games, spelletjes en speelgoed, glaswerk en telefonie doen het altijd goed!

Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wow, wil je niet eens zitten? Of naar huis?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@november..: hahaha :-)
Een mix van aantrekklelijke hebbedingen en een ander prularia : van dinky-toys tot vinyl platen en van oude postkaarten tot lego blokjes. En de vriendelijkheid doet ook wonderen ongeacht het produkt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vroeger stond ik graag op rommelmarkten, en mijn ouders en ik legden eigenlijk alles neer wat maar los en vast zat.
Je kan het zo gek niet bedenken of er is wel iemand die het wilt hebben.
Als je er dan toch staat; waarom zou je de producten niet neerleggen waarvan je niet denkt dat ze verkopen?

In mijn ervaring werden vaak de dingen verkocht waarvan totaal niet verwacht werd dat iemand het wilde hebben.

Zet het op een leuke, aantrekkelijke manier neer, vertel er desnoods wat over als iemand het oppakt of er naar kijkt, zorg dat je er zelf leuk en open uit ziet, en voila. :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Jasonmax;

Mijn kinderen hebben jaren op de vrijmarkt gestaan op 30 april en waren goede en nette kinderkleding altijd vrij snel kwijt. Sportkleding is ook populair. En DVD's, computerspelletjes en electronisce apparaten waren ook erg gewild.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet die rommel ook leren verkopen, verkopen is een kunst, anders kon iedereen het...

Dus het maakt helemaal niet uit wat je verkoopt maar de manier waarop, dat bepaalt of je veel verkoopt...

En als je me niet snapt, dan kijk maar eens naar het volgende: Waarom zetten ze bijna blote meiden bij nieuwe auto´s op een show?... precies, de mogelijke eigenaren hopen dat ze er met zo eentje in hun eigen nieuwe auto mogen gaan rondrijden... Dat is verkopen...

En dit is het domein van geniale reclamejongens (en laten die nou toevallig al rijden in zulk een auto MET zo´n permanent bijna blote dame)...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oud servies en bestek.
en kandelaars en olielampen.
altyd goed
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik denk rommel of troep zou het anders ook niet weten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Natuurlijk moeten de spullen heel en schoon zijn

vaak vind ik het zelf fijn als er een prijsje op staat

een beetje gesorteerd, glas bij glas

boeken bij boeken

kleding op een rek, goed zichtbaar

geen oude schoenen, gescheurd aardewerk

op een donkere doek doet doorzichtig glaswerk het goed

Hoe je de spullen neerzet, scheelt toch echt

decoratieve eye catchers in het midden

klein kinderspeelgoed vooraan voor de kinderen
bekende disney figuurtjes doen het vaak goed

Probeer er zelf verzorgd uit te zien.

Ik wens je een fijne gezellige dag
met een goede opbrengst!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zorg er voor dat je mooie spulen te verkopen hebt, geen dingen waar iets van mist of iets wat gebroken is geweest en weer geplakt. Boeken doen het altijd goed, net als cd's. Speelgoed, puzzels (die compleet zijn). Daarbij moet je niet denken aan wat jij zelf mooi vindt of lelijk vindt. Ik weet nog dat ik vroeger op de rommelmarkt stond en mijn nichtje een lelijk ding in de doos had laten liggen. Een vrouw viste het eruit en heeft het gekocht. Wij moetsen daar vreselijk om lachen, maar 't was wel verkocht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je eens door je huis gaat kan je versteld staan hoeveel rommel je eigelijk wel hebt ,
nutteloze dingen die niet of nauwlijks nog gebruikt worden . Kasten vol tot zolders of kelders toe ;iedereen heeft rommel .
Kleerkasten die uitpuilen met kleding die te klein of te groot zijn of simpelweg niet meer gedragen worden .
Hetzelfde voor de schoenen .
Babyspullen ; van kleding tot speelgoed , meestal blijven deze spullen in dozen op zolder of in de kelder staan .
Talloze boeken die niet meer gelezen worden maar enkel dienen om het stof op te vangen .
Noem maar op , iedereen heeft rommel .
De beste manier om van deze spullen af te geraken is door deze gewoon te verkopen op de rommelmarkt .
Niet alleen maak je plaats vrij en ben je er gewoon vanaf ; je verdiend er ook geld mee .
Waarom zou je het dan bijhouden ?
Ook al krijg je echt niet veel voor deze spullen , het is beter dan deze allemaal bij te houden waar je toch niets aan hebt .
De beste manier om deze spullen te onderscheiden van wat je houden wilt is simpel ,
de kleding die je een jaar lang niet gedragen hebt doe je gewoon weg en op deze manier doe je hetzelfde voor het speelgoed en de boeken .
Ook doe je anderen er een groot plezier mee die voor weinig geld leuke spullen kunnen kopen , zoals jonge gezinnen die babyspullen nodig hebben .
Het is ook leuk om de kinderen erbij te betrekken , als ze hun oude speelgoed verkopen kunnen ze weer iets nieuws kopen of gewoon het extra geld bijhouden .
Natuurlijk mag je je niet vasthouden aan de prijs die je er zelf voor betaald hebt maar moet je denken dat het nu ook geen geld meer opbrengt maar alleen maar extra plaats inneemt .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dingen die volgens de kopen goedkoper zijn dan de waarde ervan.
De prijs dus, de uitstraling van je kraam (overzichtelijk, gezellig, schoon) en duidelijkheid van de prijzen van de spullen.