Wat is het beste bijbaantje voor een student voor in de avonduren?

En dan geen Catering ofzo..

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Voor het geld doet een callcenter of het zelfstandig schoonmaken van een bedrijfspand het goed. Een goed bijbaantje voor een student is samenvattingen schrijven voor studentsonly. Studeren, leren en verdienen tegelijk. Babysitten heeft hetzelfde idee. De ideale combinatie is babysitten en samenvattingen schrijven voor studentsonly (www.studentsonly.nl) tegelijk. Dat is dubbel verdienen :).

een bekende van mij werkt bij de studentenploeg van de Rabobank, schijnt ook niet verkeerd te zijn, 3 a 4 uur per avond, 3 avonden in de week en eventueel een zaterdagmiddag... Toegevoegd op 24-04-2009 09:51:34 zaterdagmiddag = zaterdagochtend, wel iets om rekening mee te houden als student ;)

Portuier is absoluut het beste baantje 's avonds. Veel bedrijven hebben een portier nodig die de deur open doet voor late meetings ed. Ze betalen goed omdat het een baan met verantwoording is. Als student heb je meestal enige zelfstandigheid qua oplossen van problemen. Ik heb het tijdens mijn studie gedaan en was op een avond van 4 uur meestal maar 30mins aan het werk. Het betaalde per uur veruit beter dan welk ander normaal baantje dan ook.

Wat is het beste, daar kan je over twisten. Je eigen bedrijfje hebben lucratief zijn en staat goed op je cv. Voor andere is een club werken erg leuk. Andere werken bij het bedrijf van zijn/haar oom. Het hangt ook af van je intresses.

Wat studeer je? Is er een mogelijkheid om een bijbaantje te zoeken in de richting waarin je studeert? Het hoeft natuurlijk op een heel hoog niveau, maar als je bv economie of bedrijfskunde studeert, later bij een bank wil gaan werken, dan is het wel prettig als je al wat in die business hebt gezeten. Werk is interessanter (want je leert er van) en het staat beter op je cv.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100