Wat is een billing cycles?

Ik verwacht nogsteeds geld van Forever 21, maar op hun site zag ik dit staan: "2-3 billing cycles for the credit to appear on your statement."

Wat betekend dit? Dat het 2 tot 3 billing cycles duurt voordat het geld op mijn bankrekening verschijnt? Zo ja, hoe lang duurt 1 zo'n billing cycles?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat is zo niet te zeggen. Het hangt ervan af hoe vaak het bedrijf 'bills' de deur uit stuur, van de cyclus van het rekeningen versturen dus. Die bepaalt ieder bedrijf zelf.

Als dat eenmaal per maand is, moet je maximaal 3 maanden op je geld wachten. Als dat eenmaal per week is (al iets waarschijnlijker) dan maximaal 3 weken.

Met een dagelijkse facturatiecyclus ben je het beste af bij deze regel...
Computoon