Hoe wordt je snel rijk?

Als iedere NL nu eens 0.50 euro cent op mijn rekening zou storten? hihi... kan je wel missen toch? ;)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, ik denk jouw manier gaat werken! Geef me je rekeningnummer maar......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Dan zou je vet multimiljonair zijn inderdaad!
Een bank overvallen is ook een optie!
Of iets unieks uitvinden....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/snel-rijk.31377
http://www.goeievraag.nl/vraag/snel-makkelijk-geld-verdienen.3908
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar als iedereen bij iedereen die €0,50 zou storten, kost het je net zo veel als dat het je opbrengt, het zou je dus erg veel tijd kosten...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe wordt je snel rijk?

1. Het gat in de markt vinden
2. Geluk hebben
3. Het geld dat je verdiend niet gelijk uitgeven
4. Sparen en later beleggen (geld maakt geld)
5 Blijven dromen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De hoofdpijs in de postcodelotterij winnen.

Toegevoegd na 27 seconden:
(loterij)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goede studie volgen, piloot, advocaat, chirurg. Dan heb je in ieder geval een topsalaris, dan veel werken en heel zuinig leven.

In ieder geval eerst investeren daarna pluk je de vruchten ervan.

Geluk hebben in een loterij.

Een bakkerij in Spanje beginnen met alle soorten broden wat wij hebben, daar is schijnbaar toch veel vraag naar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je bent al rijk, maar dat wist je nog niet...

En het getal op je rekening is NIET wat ik bedoel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Van de nul naar de tienduizend euro is gewoon een kwestie van hard werken, veel verdienen en weinig uitgeven. Om van de tienduizend schuld terug naar de nul te komen moet je nog harder werken, i.v.m. de rente die je ook nog moet betalen. Vanaf het miljoen tienduizend omhoog is een kwestie van achterover leunen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lees het boek "the Secret ". Stel je dan een doel . Verwezenlijk je doel .Op het moment dat het lijkt te werken voel je je eventjes snel rijk. Let op het is wel snel uitgewerkt want dan wil je meer maar je was al rijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zie deze link

http://www.slimverdienen.com/lp/?gclid=CJGeq5z7vJ4CFYIA4wodKQiZkQ