Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil mijn betalingsoverzicht van de DSBbank inzien om stortingen en betalingen te controleren, kan dit nog?

Ik krijg wel binnenkort een saldo-overzicht toegestuurd. Maar ik wil betalingen controleren of ik ze wel echt heb ontvangen. Kan ik dit nog ergens aanvragen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
973

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Kun je niet internetbankieren? Ik heb Rabobank, maar kan online altijd checken wat ik betaald en ontvangen heb. Volgens mij kun je sowieso altijd bellen naar de bank, of eventueel naar degene van wie je hebt ontvangen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wanneer kan ik weer inloggen op de website om mijn saldo te bekijken?

U kunt waarschijnlijk niet meer op de website inloggen om uw saldo te bekijken. Wij streven ernaar alle rekeninghouders van DSB Bank (ook met online producten) zo snel mogelijk een schriftelijke opgave van het saldo te verstrekken.
(Lees meer...)
AWM
14 jaar geleden
je kunt niet meer inloggen bij de dsb,probeer het bij de dnb voor inlichtingen,tel. o8oo 0201068
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding