Wij hebben een "all-in" pakket bij Ziggo.

D.w.z. internet, digitale tv en telefonie (met GRATIS bellen met andere Ziggo gebruikers).
Uiteraard met automatische incasso ("want daar heb je geen omkijken naar").

Nu heb ik recent toch maar even omgekeken en zag op onze digitale factuur dat er bij ieder gesprek naar andere Ziggo gebruikers toch een bedrag in rekening wordt gebracht.
De ene keer 4 cent, de andere keer 13, noem maar op.

Even een berekening gemaakt over de laatste 12 maanden: 20 euro moeten betalen!

Een inventarisatie onder familie/kennissen levert op dat 3 anderen dat ook hebben en 2 niet.

We hebben dit meerdere malen voorgelegd bij Ziggo, maar krijgen geen reactie!

Willen jullie eens goed naar je factuur kijken en laten weten wat de uitkomst is?

S.v.p. alleen serieuze antoorden! Bedankt.

Sorry voor de lange lap tekst, maar ik wil e.e.a. goed duidelijk maken.

Weet jij het antwoord?

/2500

Welke versie van all-in heb je? Ga namelijk zelf overschakelen van Z3I naar alles in 1 zodra de extra snelheid daar op zit, en vind het wel belangrijk dat ik ook krijg waar ik voor betaal.

Gratis bellen is volgens mij alleen naar Ziggo gebruikers met ook een volledig all inn pakket. Verder heb ik sinds een maand all in plus. En die is rete snel, en prima service gehad.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100