Wat is een goede langlopende spaarrekening?

Ik wil extra gaan sparen voor als ik met pensioen ben.
Ik ben niet in loondienst maar wil wel maandelijks een bedrag opzij zetten voor later.
Als het langere tijd vast moet staan, levert dit misschien weer meer rente op dus dat is zeker een optie.
De langste tijd dat het vast mag staan is 15 jaar.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (4)

Kijk een op onderstaande site. Dáár levert (gegarandeerd)sparen tenminste nog 'iets' op. Zeker vergeleken bij de reguliere banken waarbij 2% rente amper nog mogelijk is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij de rabobank:
Rabo Spaar Vast Rekening: met 3,25% spaarrente
u bepaalt zelf de looptijd
uw geld vijf jaar vastzetten betekent 3,25% spaarrente
bij spaarbedragen vanaf € 4.000 kunt u de rente per maand of kwartaal ontvangen, als aanvulling op uw inkomen (dan geldt een aangepast rentetarief, neem hiervoor contact op met uw Rabobank)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Allianz is op het moment een van de betere lijkt het, maar een paar maanden terug stond Moneyou nog bovenaan. Als je je geld echt vast wilt zetten, dan kun je kijken naar de huidige situatie, maar anders kan het lonen om af en toe te gaan kijken waar je dan het beste je geld kunt gaan zetten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor de beste belgische spaarboekjes te vergelijken kan je terecht op www.spaargids.be