Is er een plek of instantie waar ik Kan ik opvragen hoe hoog mijn pensioen is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Voor de AOW kun je dat opvragen bij de SVB voor pensioen moet je bij je pensioen organisatie zijn. Dat kun je aan je werkgever vragen. Voor ambtenaren is dat bijvoorbeeld het ABP
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een mooi overzicht van al je gegevens vind je op www.mijnpensioenoverzicht.nl
bamibal
12 jaar geleden
Cryofiel
12 jaar geleden
Antwoord klopt helemaal, bovenstaande reactie ook. Ik heb toevallig afgelopen weekeinde nog even gekeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Juiste antwoord!
Een + van mij, vooral om die rare min te compenseren :-)
Dat kan de salarisadministratie van het bedrijf waar je werkt je vertellen.
Maar dan wel in de laatste maanden vóór je met pensioen gaat, omdat men dan pas weet hoe hoog de door jou betaalde premie is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Allen voor jouw huidige werkgever; niet voor alle! zie http://www.mijnpensioenoverzicht.nl
Op www.mijnpensioenoverzicht.nl/ kun je je eigen pensioengegevens opvragen en bekijken.

Dit is persoonlijke informatie. Ook kun je zien bij welk(e) pensioenfonds(en) je pensioenrechten hebt en wat de hoogte zal zijn bij bereiken van de pensioengerechtigde leeftijd.

Voor toegang tot deze site heb je wel je DigiD nodig.
Dat is je persoonlijke digitale code die je ook gebruikt om belastingaangifte te doen.
Heb je deze nog niet dan kun je die aanvragen via www.digid.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beer56 en Bamibal hebben gelijk. Toevallig heb ik het vanavond gezien. Ziet er echt heel goed uit en overzichtelijk uit. Ben alleen via een andere route gekomen op de "mijnpensioenoverzicht". Via www.overheid.nl is het namelijk ook mogelijk om al je pensioenen te controleren die bij de overheid bekent zijn. In Mijnoverheid kan je overzichtelijk al je gegevens zien die bekend zijn bij de overheid; GBA, pensioen, SVB, WW historie etc..