Dat kan zolang je ze maar niet in loondienst neemt.
Ze moeten dan factureren aan jou en jij kunt de diensten weer aan anderen verhuren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja.

Je kunt een ZZP-er zien als een VOF.
Je bent als privépersoon aansprakelijk maar hebt wel de mogelijkheid om mensen in dienst te nemen en er winst op te maken.
Vroeger heette het gewoon een eenmanszaak maar er is totaal geen verschil.

Toegevoegd na 6 minuten:
ik zal even melden dat het de verkeerde categorie is, dit hoort niet bij "goeievraag"
Het is wel een goede vraag bij financiën en werk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zzp zegt het toch al: zelfstandige zonder personeel, dus als je mensen inhuurt, wat natuurlijk mag, ben je dus geen zzp-er meer