wat is het gemiddelde spaarloonbedrag dat wordt uitgekeerd ?

nu de regering het vrijgeeft, wat is het gemiddelde bedrag in nederland, en hoeveel mensen betreft het gemiddeld die dit ontvangen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Beleggen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onderstaande antwoorden zijn natuurlijk de maximale bedragen. Als je korter hebt meegedaan dan ontvang je ook minder geld.

Het beste antwoord

Het gaat dus om het gemiddelde niet iedereen heeft het max aantal te sparen jaren dus Gemiddeld zetten zij de afgelopen drie jaar 2.150 euro van hun brutoloon weg, zonder dat ze daarover belasting hoefden te betalen.
De 15 procent die nu wordt opgevraagd komt overeen met 600 miljoen euro. Dat is nog nog geen tiende procent van de Nederlandse economie.
bron ing
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

ca. 4x 613 eurootjes dus ruim 2400,-
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
613 euro is het maximale per jaar er wordt om een gemiddelde gevraagd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan klopt mijn uitleg toch? 4 (van 4 jaren) x 613 euro (per jaar inleg) is dan totaal toch ruim 2400,-.de uitbetaling ? (mits je er geen ander bestedingsdoel voor had gekozen zoals kinderopvang of je huis)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee, je mag ook minder sparen dan 614 euro, anders was dat geen maximaal bedrag, nogmaals, er wordt gevraagd naar het gemiddelde..........
Was gister op tv ik dacht 2200 euri in totaal 4.3 miljard............
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het gaat om 2 miljoen werknemers.
Het gemiddelde is 4 jaar sparen maal €613 per jaar, maakt
€2.452 totaal spaarbedrag.
Bij dat bedrag moet de rente van de bank nog bij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij heb ik gisteren op tv gezien 1995 euro