Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar en hoe kan ik het beste mijn bonnetjes van winkels het beste bewaren?

Ik prop ze vaak in mijn portemonnee en raak ze uiteindelijk kwijt. Ik bonnetjes van bepaalde dingen toch goed kunnen ordenen. Als iemand een oplossing heeft hoor ik die graag.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De bonnenprikker.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben hem nu kwijt, want ik heb bijna nooit meer bonnetjes te bewaren.
Maar het ding heeft lang tot tevredenheid op mijn bureau gestaan: +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, ik vind dit een hele mooie oplossing. Ik ga binnenkort eens opzoek naar een bonnenprikker. Bedankt!

Andere antwoorden (5)

Je kunt ze in een plastic mapje stoppen, een la ervoor apart houden, of ze in een doos(je) doen. Een schoenendoos misschien, en dan met een stukje (of meer) karton, zorgen voor 2 (of meer) vakjes in het doosje. Zo kun je scheiden.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik bedoelde: zo kun je bijvoorbeeld mode van electronica scheiden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In eerste instantie bewaar ik ze ook in mijn beurs daarna doe ik ze onderin mijn besteklade dan raak ik ze niet kwijt.Of je kan de belangrijke bonnen direct bij thuiskomst in een enveloppe doen.Bij de grote aankopen heb ik een ordner waarin ik de bon en de beschrijving in doe.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Belangrijke bonnen zou je in een ordner kunnen bewaren. Makkelijk en overzichtelijk. Bovendien nog onder te verdelen in categorieën. Zeker handig met het oog op garantie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou ze direct in mijn sok proppen,dan is er weinig kans dat ik het kwijt raak
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb van belangrijke bonnen een scan gemaakt en op mijn USB stick staan! Normale bonnetjes vervagen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding