Waar en hoe kan ik het beste mijn bonnetjes van winkels het beste bewaren?

Ik prop ze vaak in mijn portemonnee en raak ze uiteindelijk kwijt. Ik bonnetjes van bepaalde dingen toch goed kunnen ordenen. Als iemand een oplossing heeft hoor ik die graag.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

De bonnenprikker.

Je kunt ze in een plastic mapje stoppen, een la ervoor apart houden, of ze in een doos(je) doen. Een schoenendoos misschien, en dan met een stukje (of meer) karton, zorgen voor 2 (of meer) vakjes in het doosje. Zo kun je scheiden. Toegevoegd na 1 minuut: Ik bedoelde: zo kun je bijvoorbeeld mode van electronica scheiden.

In eerste instantie bewaar ik ze ook in mijn beurs daarna doe ik ze onderin mijn besteklade dan raak ik ze niet kwijt.Of je kan de belangrijke bonnen direct bij thuiskomst in een enveloppe doen.Bij de grote aankopen heb ik een ordner waarin ik de bon en de beschrijving in doe.

Belangrijke bonnen zou je in een ordner kunnen bewaren. Makkelijk en overzichtelijk. Bovendien nog onder te verdelen in categorieën. Zeker handig met het oog op garantie.

Ik zou ze direct in mijn sok proppen,dan is er weinig kans dat ik het kwijt raak

Ik heb van belangrijke bonnen een scan gemaakt en op mijn USB stick staan! Normale bonnetjes vervagen!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100