Dat hangt ervan af.

Als in het contract alleen het aantal uren per week staat wat je moet werken, dan kan dat.

Als in het contract het aantal uren per week staat wat je moet werken én de aanvangs- en eindtijden van de werktijden dan alleen na overleg met jou. Want in dat geval hebben jullie beiden getekend voor werkduur en de werkdagen + tijden.

Uiteraard moet wel rekening gehouden worden met de Arbeidstijdenwet:

"U mag maximaal 12 uur per dienst werken en maximaal 60 uur per week. Dit staat in de Arbeidstijdenwet. In deze wet staat ook wanneer u recht heeft op pauze of rusttijd. De regels gelden voor werknemers van 18 jaar en ouder. Voor jongeren tot 18 jaar gelden andere regels.

"U mag niet iedere week het maximale aantal uren werken. Voor uw arbeidstijd over een langere periode geldt het volgende:
Over een periode van 4 weken mag u gemiddeld 55 uur per week werken. In een collectieve regeling (bijvoorbeeld cao) kunnen hierover afwijkende afspraken gemaakt zijn, maar u mag nooit meer dan 60 uur per week werken.
Over een periode van 16 weken mag u gemiddeld 48 uur per week werken. "
Computoon