Ik ben mijn Paypal wachtwoord en eveneens de hulpantwoorden vergeten, wat kan ik doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Vraag je wachtwoord op via de "Ik ben mijn wachtwoord vergeten" knop op. Je krijgt dan een mail en kan opnieuw een wachtwoord aanvragen. Werkt dit niet mail dan met hun support helpdesk. Dit werkt sowieso na wat verificatie.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat heb ik gedaan, en dan moet ik mijn geheim vraag invullen en die ben ik dus ook vergeten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat voor soort vraag is het dan? Hoe kan je het antwoord daarop vergeten? Vergeet je misschien een hoofdletter? Moet het zonder hoofdletters? Vergeet je een de/het/een woord? Probeer eens wat want die vragen zijn toch niet zo moeilijk? Huisdier, naam oma, naam school etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Werkt dit niet?
Mail dan met hun support helpdesk.
Dit werkt sowieso, na wat verificatie.