Wat is leuk om te doen als een van je medewerkers 12,5 jaar in dienst is?

Leuke ideeën zijn welkom!

Toegevoegd na 17 uur:
Wellicht is aan het sommige van jullie ontgaan omdat sommige het hebben over "ga met de mannen" en "neem de vrouwen mee" maar ik ben een VROUW! Lautje afkorting van LAURA.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
48.4K

Antwoorden (15)

...Een half (helft van een) cadeau geven en beloven dat de medewerker de andere helft (het ontbrekende deel/stuk) na 12,5 jaar krijgt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Boek een leuke trip voor hem. Een weekendje Londen of Parijs kost tegenwoordig geen fluit en dat heb je vast wel nodig na 12.5 jaar voor hetzelfde bedrijf gewerkt te hebben. :)
Voor twee zou leuk zijn....

Goedkope vluchten vind je via www.ryanair.com
Goedkoop onderdak vind je via www.hostelworld.com
Beetje zakgeld erbij en het kost je niet meer dan een paar honderd euro.

Iedere medewerker legt een briefje van 50 a 20 neer en die 12.5 jaar medewerker houd er een prachtige tijd aan over!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als het de baas is kun je hem maar beter iets moois geven. Een beetje punten bij hem scoren wat weer resulteert in loonsverhoging.
maar hoe het gewoon simpel en ga karten met de mannen en daarna wokken in een restaurant.
altijd erg gezellig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef een volledig verzorgd weekend weg in Preston Palace. Succes verzekerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een lekkere taart met naam erop en dan lekker aan de koffie met zijn alle...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mijn broer was onlangs 12.5 jaar in dienst, en hij kreeg een bonus van 500 euro, plus een taart, plus een bos bloemen.
het is misschien niet ludiek of zo, maar zo'n bonus wordt enorm gewaardeerd.
kan je zelf bepalen waar je het aan uitgeeft.
13 jaar geleden
boek een trip voor hem naar london, inclusief hotel.
naar duitsland (op wintersport is ook leuk)

en als jullie goed met elkaar kunnen opschieten kunnen jullie misschien samen gaan (misschien de vrouwen mee?)

als dit iets te duur is, geef je hem iets voor op zijn kantoor (thuis) een foto (met lijst) van alle medewerkers, of gewoon een lek fotolijstje.

als je hem echt wilt verassen kan je ook een supriseparty organiseren, met hapjes en drankjes.

of je gaat met een paar andere medewerkens die er bijna net zo lang werken naar een restaurant (of je kunt natuurlijk altijd naar een café)

een relax avond zou ook leuk kunnen zijn. je gaat dan met zn tweeën naar een hotel, daar laat je je masseren, en dan even in het bubbelbad, en drinken maar!

veel succes ermee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een feest geven en opslag geven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een avondje uit in een sjiek restaurant voor twee personen.

Kaartjes voor de Efteling

Feest-ontbijt met alle medewerkers.

Toegevoegd na 21 uur:
Hoeveel wil je uitgeven? En moet het iets voor de persoon zelf zijn, voor de persoon plus partner, of voor alle medewerkers?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe iets wat makkelijk te herhalen valt.
Ik neem aan dat deze medewerker de eerste is in het bedrijf die deze mijlpaal haalt. Je zult voor de volgende jubilaris(sen) (ongeveer) hetzelfde moeten doen. Je kunt moeilijk Jantje die reis geven naar het buitenland, en over n paar jaar Pietje een reis naar de Veluwe omdat je die of minder aardig vindt of omdat het budget op is, of omdat je hem gewoon vergeten bent,omdat hij minder opvalt dan Jantje
anneliez
13 jaar geleden
Alle leuke trips en grote cadeaus ten spijt, vinden velen
OPRECHTE WAARDERING en een daaraangekoppelde blijk van waarding veel leuker dan een obligate beloning.
Wat het dubbel leuk maakt is een gebeuren waarin de collega's participeren en zo de goede jubilerende werknemer eens kan genieten van de inzet die de afgelopen 12.5 jaar getoond en gewaardeerd is.
Dat houdt in dat een uitstapje met collega's en het overhandigen van cadeaus tijdens het diner oid. van een (geldelijke) blijk van waardering veel warmer aanvoelt dan plichtmatig e receptieachtige acties.
Geld verdampt en cadeaus worden vergeten maar echte
waardering van de mensen die (een deel van) deze 12.5 jaar met de medewerker hebben doorgebracht, laat een diepe(re) indruk achter.
Vanuit mijn personeelswerk weet ik dit uit ervaring.
Dit kun je zo duur maken als je wilt, een gul gebaar echter betaalt zich terug door een gewaardeerde en gemotiveerde medewerker die dit ook beseft en mogelijk nog beter gaat functioneren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een tour met een Segway. Een Solex tour met collega's. Maar het leukste is natuurlijk de medewerker in kwestie zelf laten kiezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
m.i. zijn reisjes en dinerbonnen wel wat overdreven voor een 12 en half jarig jubileum. Weet niet wie het moet betalen? Een bos bloemen en een woordje van de baas waar de meeste collega's bij aanwezig zijn is al heel wat. Mocht je toch iets willen doen dan is een kookworkshop ook erg leuk om te doen. Dit kan met de collega's erbij. Wordt het meteen een teamuitje. maar waarschijnlijk moet iedereen nu eens een heel andere (kook)kunst van werken laten zien. Veel succes met voorbereiden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verplaats je in die persoon, bedenk wat hij/zij leuk vindt en pas het cadeau daar op aan. Is het een muziek liefhebber, ga naar een concert, is het een cultuur liefhebber, ga naar een museum, natuur -> georganiseerde wandeling met boswachter.
En anders... een etentje wordt bijna door iedereen gewaardeerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef een Pluim cadeau. Je kunt zelf het bedrag kiezen en de jubilaris kan dan zelf een cadeau (belevenis) uitzoeken. De keuze is groot en je slaat nooit de plank mis.

http://www.pluimen.nl/wat-is-de-pluim/