Hoelang duurt geld storten op een abn rekening?

Een goede vriend van mij heeft geld nodig.
Nu heb ik Rabobank en hij ABN.
Nu wil ik graag bij een kantoor direct contant geld storten op zijn rekening.

Heeft hij het dan direct of gaat er alsnog een flinke tijd overheen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8.2K

Antwoorden (3)

als je kleingeld erop stort duurt dat een aantal uren voordat het erop is. als je in de ochtend het stort heb je kans dat het de dezelfde dag er al op staat, en in de middag avond pas de volgende dag.

Toegevoegd na 1 minuut:
en bij papier geld staat het direct op de rekening.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gaat om briefgeld á 60 euro.. Als ik op Rabobank stort.. Staat het er meteen op?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar wil ik mee zeggen.. Waarom duurt het bij ABN dan langer?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
uhm ik weet niet zeker of je met een rabopas in een abn automaat kan doen en vervolgens storten. dat zal je even moeten proberen. of jullie moeten samen gaan en kan het direct op zijn abn rekening en niet nog eerst via jou rabo rekening
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is het probleem. Ik woon 100km verderop! Anders had ik het hem zo kunnen geven! Ik ga het gewoon proberen! Bedankt voor de info!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ohww oke ja dan eerst op jou rekening en overmaken op zijn rekening. alsje ;)
Het is veel goedkoper en sneller om met internetbankieren een bedrag over te maken. Dan is het er binnen enkele uren.
Cash stortingen duren enkele dagen voordat je dit op je rekening ziet verschijnen. Op je eigen bankrekening kan je vaak gratis geld storten, op bankrekening van een ander kost dat.
Dus met internetbankieren overmaken óf....geef hem jouw cash in handen.
Utrecht
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het feit dat het geld kost maakt me niet zoveel uit. Maar wanneer ik morgen voor 12 uur vanaf Rabo naar ABN overmaak.. Moet het het dezelfde dag er nog opstaan? Ik dacht nl dat cash storten sneller was?
Dit type overboekingen duurt 4 tot 5 uur op werkdagen blijkt uit mijn ervaring.