Is het een probleem dat ik de huur naar de woningbouw heb gestort?

Moest een rekening van 1 maand huur achterstand betalen aan de deurwaarder, ik heb per ongeluk het betaalt rechtstreeks aan de woningbouw, is dit een probleem, overigens de incassokosten wel aan deurwaarder overgemaakt

5 jaar geleden
in: Bankieren
1.8K
ronron1212
5 jaar geleden
Zou de deurwaarder maar even bellen en het hem melden.

Antwoorden (1)

Het is vermoedelijk geen probleem.
Stuur een e-mail aan de deurwaarder EN de woningstichting hierover. Vandaag nog. Maandag ook in actie komen, zowel deurwaarder als woningstichting bellen en e.e.a. uitleggen. Ja, je hebt betaald, maar in de haast niet aan de juiste alles, zijnde de deurwaarder.

Dus EN nu een e-mail EN maandag een telefoontje aan/met zowel deurwaarder als eerste en daarna de woningstichting.

Als je 1 maand huur achterstand hebt komen ze je niet meteen opzoeken, maar zelf in actie komen is de goede keus.