Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kan ik nu doen met mijn postzegels van verzendpro .nl ?

Zojuist zag ik op het nieuws dat de verzendpro postzegels niet langer te gebruiken zijn omdat er achterhaalt is dat deze "nep" / niet officieel waren.

Ik heb nog een aantal postzegels hier liggen die ik nu niet meer kan gebruiken.

Wat kan ik hiermee?
Is er een klachtenpunt en is het mogelijk verzendpro aansprakelijk te stellen ivm "oplichterij"?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
723

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hoezo hadden wij dat kunnen weten? De zegels zien er super echt uit en ik als leek weet niet dat "waardepapieren' nooit voor een lagere prijs verkocht kunnen worden... En de site van Verzendpro gaf ook duidelijke uitleg over hoe het mogelijk was... Wij zitten nu ook met een heleboel nepzegels!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja je kunt natuurlijk aangifte doen maar je had kunnen weten dat de postzegels niet echt waren. Postzegels zijn waarde papieren net als geld en kunnen dus nooit goedkoper worden verkocht. Gooi ze maar gewoon weg.
(Lees meer...)
ronron1212
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Ik was trouwens best verbaasd om te horen dat blijkbaar veel mensen niet weten dat postzegels waardepapieren zijn.
ronron1212
12 jaar geleden
Ja dat heeft mij ook heel erg verbaast.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding