Hoe werf je tegenwoordig op een creatieve manier personeel leden?

Hallo,

Hoe werf je tegenwoordig op een creatieve manier personeel leden? Het gaan om een baan in een restaurant als barmedewerker. Je kunt tegenwoordig zoveel manieren personeel werven. Van kranten tot sociale media.
Welke manier is creatief en het beste om een doelgroep tussen 16-22 jaar te bereiken?

Bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

zet vacatures op een site die special voor bijbanen voor scholieren is.
denk aan:
scholierenwerk.nl en studentenbaan.nl

dit soort sites worden veel bezocht en da kans is groot dat u dan snel iemand gevonden heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Flyers uitdelen in uitgaansgelegenheden en bij scholen.!

Toegevoegd na 21 minuten:
Je kunt tegenwoordig zadeldekjes voor op fiets zadels laten maken met een tekst erop, veel mensen in deze leeftijdsgroep fietsen nog.
Ga ze gewoon over de gestalde of geparkeerde zadels trekken of deel ze uit.

http://walkonwater.punt.nl/?r=1&id=594104
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ga naar een HBO of universiteit bij jou in de buurt en geef een demonstratie cocktails maken, vraag aan de studenten of ze het ook willen proberen en geef de talenten een sollicitatieformulier
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Twitter , hyves en Facebook zijn wel de meest gebruikte media onder de jongeren in die doelgroep. Dus wil je er zoveel mogelijk bereiken denk ik dat je op die sites de meeste jongeren bereikt, met als voordeel dat je er eventueel leuke foto's en/of filmpje(s) bij kunt plaatsen over het bedrijf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bied iets aan.. Zodat bij jou werken ook de moeite is en voldoende wordt beloond..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het beste werkt nog steeds via via. Zeker in de Horeca kennen heel veel mensen elkaar dus dan is er altijd wel iemand die iemand kent. Zeker nu het strandseizoen weer voorbij is.