Het salaris verandert niet door te trouwen, de belastingklasse wel.
jc54
13 jaar geleden
nou volgens mij veranderd ook de belastingklasse niet. Je betaald belasting aan de hand van hoeveel je verdient en het minimumloon is gekoppeld aan je leeftijd.

wat wel kan is dat als je gaat trouwen dan geld voor beiden de belastingvrije voet, dat kan betekenen als 1 van de twee niet werkt of minder dan 5000 euro per jaar verdiend, er ook nog belastingvrij gedeelte naar de partner mag worden overgeheveld, dit krijg je dan netjes terug als je aan het einde van het jaar je belastingaangifte invult.
13 jaar geleden
Het is een jeugd loon en dat veranderd niet door het huwlijk. straks gaat het automatisch over op minimumloon