Hoeveel verdient een bezorger ongeveer bij Domino's?

Hoi,

De vraag stond al in de titel vermeld.

Hoeveel zou je ongeveer als bezorger bij domino's verdienen?
Als je ong. 3 dagen per week werkt?

Bedanktttt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leeftijd?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
18 jaar :) en ook in het bezit van een rijbewijs.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3 euro per uur? Dat is onder het minimumloon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aha goed om te weten, maar voor 3 of 4 euro p/u ga ik absoluut niet werken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je 3 dagen in de week werkt voor 4 euro per uur, en je werkt per dag 3 uurtjes (dus 9 uur in de week, dus 36 uur per maand) verdien je toch 144 euro per maand. Wie het kleine niet eert.. ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op je 18e ga je echt niet werken voor 4 euro, ik begrijp de vraagsteller wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel verwende nesten hier zeg, minimumloon voor 18 jarige is ongeveer 4,50 en als je dan nog fooien krijgt, ik zou het eel weten. Maak er maar zo 6-7 euro per uur van, of vind je dat nog niet genoeg?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tjah of je me verwend of niet maar 3 of 4 eurotjes zijn niks. En voor de bovenste reactie 144 per maand, dat is ook niks :) ja een avondje/nachtje uitgaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bliets, spreek voor jezelf, ik krijg bruto 4 euro per uur (oke, netto krijg ik 5 euro ivm toeslagen) maar dan nog. Een uurloon is maar een uurlon, uiteindelijk krijg ik wel 500 euro per maand voor een paar uur per week werken. Dat is beter dan niks hoor op je 18e.. 144 is voor jou misschien een avondje/nachtje uitgaan, maar dat vind ik eerlijk gezegd wel vreselijk veel voor uitgaan, maar goed..zal wel aan mij liggen.
Hoe IK met geld om ga is 144 euro per maand toch weer 5 kledingstukken. En als ik die niet koop een leuk avondje bioscoop, of middagje stad in. Ik hoor heel veel mensen zeggen (en zie ze type) Wooow..4 euro per uur, daar kom ik mn bed niet voor uit!!
Waar kom je wel je bed voor uit dan? Als mammie je ontbijtje heeft gemaakt en je pappie zijn dure autotje met zakgeld voor je heeft klaarstaan?? :\ Jeugd van tegenwoordig zeg..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan vraag ik me af waar je werkt. Voor een paar uurtjes 500 euro per maand..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In een supermarkt. Voor iemand die wel wat gewend is (als je tenminste kan rekenen :\ ) is 25 uur werken niet veel werken..een paar uurtjes dus ;)

Antwoorden (1)

Minimumloon.
En hoeveel dat is (bruto en netto) hangt van je leeftijd en omstandigheden af.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben 18 jaar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
minimum is 4,15 bruto per uur obv. een 36-urige werkweek. Volgensmij wordt deze gehanteert als je 36 uur of minder werkt.