Moet ik de gehele rekening betalen?

Heb door een bedrijf een klusje laten doen in huis.
Kreeg de rekening al toegestuurd.
Echter er moeten nog wat kleine dingen afgewerkt, moet ik nu de gehele rekening betalen of een gedeelte inhouden, wat in verhouding staat met de nog niet geleverde diensten.

Als je niet betaald, laat je dan een soort van wantrouwen zien.
Of als ik betaal, ga ik dan akkoord met geleverde diensten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Gewoon even de telefoon pakken,,en even bellen.
En zeggen dat je graag wilt betalen als alles,naar wens is afgeleverd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb gewoon betaald op basis van vertrouwen en inderdaad alles wordt netjes afgewerkt.
Mijn vertrouwen was dus helemaal terecht.

Andere antwoorden (5)

ik zou de hele rekening nog even laten liggen tot de klus geklaard is.
12 jaar geleden
De rekening wordt pas betaalbaar gesteld als de dienst/klus is geleverd. Ik zou dus (af)wachten...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zou een gedeelte betalen, iets meer dan de helft, dan laat je je goede wil zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je alles betaald is de kans aanwezig dat ze niet meer terugkomen.
Zou in dit geval dus zeker niet alles betalen (het is immers nog niet af).
Bij betaling plaats je als opmerking bv restbetaling bij oplevering.
Maar even een telefoontje naar t bebrijf plegen dat je dit doet is ook wel netjes en kan je gelijk sluitende afspraak maken wanneer het werk word voltooid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, 3termijnen