Waar vind ik informatie over bedrijven die willen betalen voor je opleiding? Waar kan ik informatie vinden hierover?

Ik ben net afgestuurd en zou een andere opleiding willen volgen waarbij ik het bedrijfsleven in kan. Met mijn huidige diploma ( onderwijs) kan ik dit niet. Ik zou graag willen weten welke bedrijven bereid zijn om mij hierbij te helpen. Volgend jaar wil ik graag chinese taal en communicatie op hbo niveau doen. Ik heb net een hbo opleiding afgesloten. Ik ben erg geinteresseerd in internationale bedrijven.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Zoek op trefwoorden in opleiding of junior of assistent en carrièremogelijkheden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn genoeg bedrijven die je opleiding betalen als je er werkt. De opleiding die jij wil doen is misschien voor een enkel bedrijf interessant.
ronron1212