hoeveel euro is een dollar?

ik ga binnenkort naar amerika en wil nu graag alvast weten hoeveel dollar ik krijg voor een euro

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
20.9K
ItisILeClerc
12 jaar geleden
dat zijn twee verschillende vragen

Het beste antwoord

Je hebt altijd een aankoopkoers en een verkoopkoers. In alle dagbladen. De eerste is de koers waarvoor jij je dollars aanschaft en de tweede is de koers waarvoor jij je dollars weer kunt verkopen. Als de aankoopkoers dus bv. aangeeft: 70,6464, kost 1 dollar jou dus 0,71 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Hier kun je het zien (bron)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1 dollar is 0,71 eurocent. Maar dit kan per dag wisselen.

Houd het gewoon in de gaten op http://www.wisselkoersen.nl/ en je zult altijd het juiste bedrage weten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de inwisselkoersen voor bankbiljetten voor euro's tegen dollars en andersom zie je op teletekst blz. 543.
Voor giraal verkeer zie blz. 502