Zijn er ook leningen[in BE] voor boten waarbij de looptijd langer is als 5 jaar?

Wij zijn van plan een boot van 18.000 te kopen met een lening van 20.000. Om een lening van 5 jaar te pakken voor een bedrag va 20.000 euro is voor ons niet haalbaar. Weet iemand een mogelijkheid voor ons?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Mogelijkheden .wat voor een boot is het ??wat maakt dat uit .!ja is het een boot die lang mee gaat ,met weinig afschrijving ?(waarde vast) vaak een zeil boot van een goed merk ,ja dan zijn er onder voorwaarden zelfs boot hypotheken mogelijk .raadpleeg wat banken . De voorwaarden zullen ook daar voor aangescherpt zijn .is het misschien voor een snelle rubber boot ??doe het niet . Waarom ?indien je een rubber boot 5jaar intensief gebruikt hebje een ,hoge afschrijving ,gebruik je de boot weinig dan zonde Vd investering ! Koop hem 2de hands ding af het is op moment een kopers markt . Sorry voor m'n bemoei maar leen geen geld ,voor een zomer artikel ,2maanden ma x plezier en 12maanden betalen .dus 8weken max lust en 44weken last .gast don't do it. Het bezitten Vd zaak is het eind vh vermaak :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geloof dat onze gast zijn keuze al heeft gemaakt. Je hebt gelijk, het is geen goed idee om een luxe artikel te kopen zonder dat je het geld hebt, om het contant te kunnen betalen.